söndag 16 mars 2008

Helg!

För mig är helgen avkoppling och ofta även pysslande. Jag har inte pysslat så mycket än, men ska göra mer idag. Dessvärre är det inte så mycket som jag kan visa upp. Än!

Tills vidare kan jag visa upp en bild på vår smaskiga efterrätt igår.



Chokladfondue! Har en förmåga att glömma bort att jag har det där chokladfonue-setet men igår kom det fram! Den här gången värmde jag lite grädde och smälte sedan choklad av bra kvalitét i den. Man kan också använda créme fraiche för syrligare smak. Sedan hade vi frukt och godis-sockerbitar som vi doppade i. Smaskens!

Jo, kom också på att jag kan förtydliga hur jag räknar mina besökare. Det går ju att göra på olika sätt. Jag räknar antalet unika besökare per dag, mig borträknat. Alla datorer som man går in på sidan ifrån (förutom min) räknas alltså max en gång per dag.

Nu ska jag sätta igång och pyssla lite. Har fastnat ett tag vid datorn och alla roliga pysselsidor! Senare i eftermiddag ska jag iväg på pysselträff/scrapclub hos Mians scrap & Design. Ska bli kul, blir första gången för mig. Ska bli intressant att se om jag lyckas packa och få med det som behövs.

En trevlig söndag önskar jag er alla!

Inga kommentarer: