torsdag 13 mars 2008

500 besökare ska firas!

Jag startade min nya blogg 13 januari i år. Nu två månader senare har jag haft 500 besökare och det ska firas! Det vill jag göra tillsammans med er läsare med en utmaning.

Utmaningen går ut på att göra ett kort i ett annat format än de "vanliga". Det får se ut hur som helst, i vilka färger som helst men inte vara kvadratiskt eller rektangulärt.

Lägg en kommentar med en länk till ditt bidrag och/eller maila det till mig på jen.pysselnoje@gmail.com senast 28/3. Jag kommer att lotta ut ett litet pris bland dem som har deltagit. Om du mailar ditt bidrag kommer jag också att publicera ditt kort (med en länk till din blogg/hemsida om du anger den) på den här sidan.

Jag vet att 500 besökare inte är så många, men jag tycker att det är roligt att fler och fler hittar till min sida och jag hoppas att det fortsätter så. Och det är väl alltid kul att hitta en anledning att fira något?

Stort tack till er som besöker min sida, hoppas att ni fortsätter att komma hit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul! Håller på förfullt med ett nytt kort nu, det kmr snart på mailen ;)
Kram Elin

Anonym sa...

500 besökare är ju jättemånga! va kul! dina påskkort var jättefina :-) kram fr Magda