måndag 26 januari 2009

Pysselträff!

Ja, i helgen var det dags för pysselträff i Enköping igen. Denna gång hade jag sällskap av två underbara tjejer, min syster Elin och våran kusin Helena. Efter mycket om och men och analyserande av väderleksrapporter (efter varningar om massa snö!) kom vi iväg.

Så här såg det ut när 44 tjejer var i pysseltagen!



Jag fick hela tre kort gjorda, inte dåligt med tanke på allt prat, hihi.. :) Här är ett av dem som gjordes till materialtävlingen som de hade ordnat.



Stämpeln blev premiäranvänd, det är en Penny Black som jag har suktat efter länge och äntligen köpt (på rea!).

Och resan till Enköping gick bra. Det blev ingen snö utan bara massa regn och plusgrader. Och bra var väl det för jag hade INTE velat missa träffen!

Måste ju bara säga att jag har passerat 5000 besökare, jättekul! Tack till alla er som kikar in!

2 kommentarer:

Carina sa...

Så glad man blir när man ser på kortet.

Anonym sa...

bara älskar det där kortet! ska se om jag hittar såna små magneter nån dag snart. om inte, vart hade du köpt dina sa du? *minnet är bra men kort*

jag har också passerad 5000 besökare nyss, tror det var i slutet på förra veckan. soligt att se att nån läser det man skriver/visar.

hoppas du har en bra vecka!

Kram anette