lördag 17 januari 2009

30, 30, 30...

Har en känsla av att det kommer att bli många 30-årskort det här året. Ni har ju redan sett ett och här kommer ett till.



Det är ju inte första gången ini ser bubben ifrån Landstoken, den är så tacksam att använda! 30 år är uskuret i Silhouetten. Namnet är rub-ons från scrap works. Jag köpte dem på rea, annars hade jag nog aldrig köpt rött eftersom jag är praktisk och det ka "passa till allt", men oj så nöjd jag blev de är kanon! Men jag försöker ju bli bättre på det där att använda fler färger... Ja i alla fall,swirlen är embossad med rött glitter. Annars inga konstigheter tror jag....

Det harinte blivit mycket pyssel sista tiden men jag börjar få tillbaka sugen. Men innan jag får ta det lugnt i pysselhörnan ska det städas!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jättesnyggt! Det röda blir pricken över i:et. Har själv också svårt att bland färger, men det är kul att kunna utmana sig själv och se att resultatet inte blir så dumt trots allt...

Linda sa...

Tack snälla du, jag är på bättringsvägen, och ska vara fit for fight tills lördag!
Vi syns då!
Massvis med kramar
/Linda