torsdag 10 april 2008

Grönt iPodfodral till försäljning

Hej!
Idag var jag på Mians scrap & design för att kolla om Marianne hade fått upp sitt stora lager med knappar som jag visste var på gång, och det hade hon! Massor med underbara knappar till bra pris och jag kan bara konstatera att knappar är konst!



Jag hade ett mål med inköpet och det var att göra färdigt mina påbörjade iPod-fodral. Har gjort klart ett ikväll och det auktionerar jag ut på tradera.



Se auktionen här. Jag har fler på gång i fler färger. Ska bli spännande att se om det finns intresse för att köpa fodralen...

För övrigt är min sambo bortrest några dagar så idag bunkade jag upp med massa godsaker som frukt, lösgodis, glass och choklad för en mysig ensam-helg. Blir säkert en del pyssel! Så kom tillbaka snart vettja! :)

Inga kommentarer: