söndag 13 april 2008

Butikstips!

I veckan gjorde jag en beställning från Apidae-sykompaniet. De har saker för handarbete men även scrapbooking. Framförallt har de billiga brads, band, kuvert och cellofanpåsar. De har bland annat olika påsar med överblivna bandstumpar som de säljer billigt. Väldigt bra, då får man lite av varje utan att behöva köpa metervis. Det finns även paket att prenumerera på. Man betalar i förskott och sedan sker leveransen snabbt. Det har fungerat jättebra de gånger som jag har beställt. Det är också trevlig kundservice med snabba svar. Rekommenderas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för besöket i min blogg. Nu har jag kikat in på allt fint du gör ;0)

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att du hittade till min sida.
Vad fina kort du gör och vilka underbara foton du tar!
Kram

~:Johanna:~ sa...

Hej hej. Kom på idag att det var jättelänge sen jag kikade in i din blogg. Behöver du köpa fler cellofanpåsar vet jag ett ställe som är ännu billigare. Vi är några som ska beställa därifrån inom kort. Hör av dig om du vill vara med.

// johanna