onsdag 26 mars 2008

Glöm inte tävlingen!

För det första måste jag bara säga vad roligt att det är så många som har besökt bloggen sedan jag gjorde ett bidrag till Ismaki. Jättekul! Men nu verkar de flesta vara engelsk- och franskspråkiga så de förstår väl inte det här... Men jag orkar inte skriva flerspråkigt just nu. Kanske skulle göra det mer framöver...??

I alla fall så är det sista dagen för min tävling på fredag, så glöm inte att skicka in era bidrag. För er som inte vet vad jag pratar om så utlyste jag en tävling i samband med att jag passerade 500 besökare (det har gått fort sen dess, är ju snart uppe i 700!). Utmaningen/tävlingen går ut på att göra ett kort som inte är i de traditionella formaten med fyra hörn, utan ett kort i en annan form. Läs mer här. Bland de som deltar lottar jag ut ett litet pris. Senast fredag 28/3 ska det alltså ha skickats till mig! Lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan gumman! Tack för dina söta ord inne hos mej! *glad*
Tusan att jag inte hinner göra nåt bidrag =/
Jag har också funderat många gånger på att ha flerspråkig blogg..men näää! jag är sjukt kass på engelska!
Trevlig helg på dej!
kram Petra