söndag 6 mars 2016

Trippel kort

Hej!

Idag presenterar jag tre kort i bloggen. Jag ligger efter lite med bloggandet. Mycket beror det på att blogg-appen inte fungerar i min telefon och det gör att bloggandet blir lite krångligare. Jag har därför bestämt mig för att visa upp mitt pyssel mer frekvent på min instagramkonto (som enbart innehåller pyssel) och mer sporadiskt på bloggen (sporadiskt är det ju redan nu). Ni hittar mig under namnet pysselnoje även på Instagram.

Idag visar jag upp tre helt olika kort. Ni som är återkommande besökare (om jag har några sådana kvar)  vet att jag blandar hej vilt mellan olika stilar :). 

Först ut är ett grönt grattiskort med en skimrade detalj gjord av trä, sprayad med mist:


Näst på tur är ett kort med färdigt motiv från ett klippark. Fjärligen är en färgad trädetalj med distresser och mist. Jag tänker att det både kan passa som grattiskort, hälsningskort eller kondoleanskort:


På det tredje kortet har jag utmanat mig själv var gäller färger och mönster. Jag blandar sällan mycket mönster eller färger och här slog jag till med allt på en gång. Blev rätt kul tycker jag! Perfekt för att använda upp spillbitar.


Hoppas detta kunde inspirera någon. Jag uppdaterar Instagram oftare så kika gärna in eller följ mig där.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: