söndag 16 augusti 2015

Bröllopsgåva

Hej på er! 

Ibland blir det lite längre mellan inläggen. Idag visar jag en ask som jag har gjort för ett presentkort som skulle ges bort i bröllopsgåva. I just detta fallet skulle vi inte själva närvara vid tillställningen men skickade en gåva med post. Jag tycker det är roligt att göra en liten ask när jag ska ge bort presentkort, det är roligare att ge bort. den här gången var det en gåva från flera och jag tog på mig att ordna något fint paket.

Den här mallen är från Silhouette store och utskuren med Silhouette cameo. Jag gjorde en matchande tag till med ringar som är embossade i guld. 


Det är en liten låda inuti som man drar ut och däri la jag presentkortet. Små magneter håller ihop asken och gör det möjligt att öppna och stänga om och om igen.


Det blev inte bästa bilderna idag, tiden och orken fanns inte riktigt. Hoppas att ni blev lite inspirerade ändå!

Inga kommentarer: