söndag 26 juli 2015

Batman!

För ett tag sedan var jag på kalas hos en kille som fyllde fem år och gillar superhjältar. Jag skar ut ett batmankort med min Silhouette Cameo och satte dit bokstäver med hans namn. Det går att öppna vingarna. Inuti satte jag en etikett där jag skrev hälsningen. 


Mallen är köpt i Silhouette store.

Jag tycker att jag borde hinna pyssla en himla massa nu när det är semestertider men det går sådär. Antar att det är så många saker som jag vill göra. Jag har bakat en del, umgås med familj, släkt och vänner och försöker läsa, en annan hobby som det blir alltför lite av. Just nu håller jag på med tre böcker av olika slag (kanske inte så konstigt att det tar så lång tid att bli färdig med någon), Torkel Klingbergs Den översvämmade hjärnan, Isabelle Allendes Zarité och Sebastien Boudets Den franske bagaren. Jag vet inte om det är normalt att sluka bakböcker som en roman men jag kunde inte slita mig från Den franske bagen igår. Facinerande....

Nu ska jag bege mig ner i källaren till hobbyrummet så får vi se om jag lyckas producera något idag... :)

Inga kommentarer: