söndag 28 juni 2015

Förvaring för tejp/band

Det var länge sedan jag visade upp något som jag gjort med min Silhouette Cameo. Här kommer i alla fall ett nytt alster, nämligen en förvaring för tejp eller rullar med band. För min del fick det bli en förvaring för Washitejp. Mycket bättre än att ha dem liggandes på hög som innan.


Mallen är köpt i Silhouette Store. Jag köper oftast därifrån eftersom jag tycker att det är smidigt och prisvärt. Ofta har de kampanjer med lite lägre pris också och då passar jag på och köper sådant som ligger i önskelistan. Just boxar är min last, jättekul att göra olika askar och lådor för bland annat presentkort som ska ges bort.

Nu är det semester för min del, underbart! Hoppas hinna med mer av både pyssel och bakning. Får se om det blir tätare inlägg också... :)

Inga kommentarer: