måndag 18 maj 2015

Grattiskort och nystart!

För jag vet inte vilken gång i ordningen så försöker jag mig på en nystart här på bloggen. Den här gången tror jag att det kan funka, hoppas det!

De senaste 5 åren har det inte blivit så mycket pysslande utan tiden har istället gått åt att bilda familj och skapa ett nytt hem. Nu börjar barnen bli lite större och det är litte lättare att hitta stunder och ork till att pyssla. Det kommer sannolikt bli en blandning av det jag gör, kortmakeri, bakning och diverse pyssel och DIY, till exempel saker gjort med min Silhouette Cameo. Kanske även lite trädgård slinker in. Vi får se!

Idag blir det i alla fall ett färgglatt grattiskort som jag bjuder på. Jag gjorde det igår och var galet kreativ och hann med hela tre (!) kort på en kväll. Så det kommer definitivt mera här snart....


Kolla gärna runt bland äldre inlägg om det finns intresse!

Inga kommentarer: