fredag 19 april 2013

Nu händer det grejer

Jag har verkligen blivit inspirerad av att ha gjort i ordning min pysselhörna. Det känns kul att pyssla igen och min äldsta dotter tycker att det är kul att sitta med. Idag fick hon lära sig att stämpla. Den yngsta dottern är bara två månader och det går att passa på när hon sover eller leker i babygymet.

Så idag blev det ett grattiskort...



Jag är för övrigt EXTREMT sugen på att köpa en Silhouette Cameo men tycker att det är för mycket pengar, men jag tror verkligen att jag skulle använda den. Jag har en Silhouette nu, men skulle vilja ha en större eftersom jag älskar att göra askar (bland annat) men tycker att de blir för små idag. Med en Cameo kan man ju ha 12" papper i. Och så har jag hittat chalkboard vinyl som man kan skriva på och det vore perfekt för lite hemprojekt! Men vi får se hur det blir med det...

Inga kommentarer: