tisdag 19 oktober 2010

Julkort #5 & #6

Här kommer fler julkort!

Det första har ett motiv från Panduro som var en av de första stämplar jag köpte, gillar dem fortfarande! Är tre olika söta tomtar i ett set. Här fick den en scallop-ram som jag skurit ut i silhouettten. Jag har haft glitterlim på snirklarna till vänster och så har jag satt fast en lackad "god jul". I år har jag faktiskt köpt färdiga portionsbitar som man smälter i en liten sked. Är vax vilket gör dem mer flexibla, men det är klart att det blir inte riktigt samma känsla... Men enkelt var det!



Nästa kort är lite mindre traditionellt. Det underbara änglamotivet kommer från ett designark fullt med liknande underbara änglar! Det är lite rosa i det så jag valde att ha med det på övriga kortet också! Texten är gjord med Making Memories magnetstämplar.



Jag hoppas att det inte är alltför många av dem som kommer få kort som kikar in här, men jag tror faktiskt inte det. Och om inte annat vet de ju inte vilket de får eller har sett det irl.

Sköt om er!

Inga kommentarer: