onsdag 29 september 2010

I'm back?

Idag har jag fått avi på att min dator har kommit så imorgon ska jag hämta den! Hoppas den är i skick att starta igång direkt och att jag inte behöver installera om allt...

Förhoppningsvis blir det också lite mera pyssel gjort eftersom jag numera går hemma. Anledningen är att jag ser ut så här (eller gjorde för några veckor sedan iaf):



Jag har två månader kvar tills det lilla miraklet kommer så då hoppas jag hinna pyssla lite mellan allt fix som behöver göras hemma. Och lite vila ska jag hinna med också förstås!

Men några kort har jag gjort och här är ett beställningskort till en 60-årig man. Bilen är från ett designark.



Har lite mer att visa upp så det kommer vartefter. Beror lite på hur min egen dator är när jag får igång den...

Jag är riktigt dålig på att surfa runt på era sidor för tillfället och också på att svara på era kommentarer. Men jag läser dem och blir så glad för dem! Ska försöka bättra mig!

Jag tror jag återkommer med ett nytt inlägg ganska snart igen, ha det så länge!

1 kommentar:

Kamilla sa...

Meeeen oooh en liten bebbe, GRATTIS så underbart kul!!
Och så snyggt kort du har gjort, jag tokgillade bilen!
Kram