söndag 15 augusti 2010

Bröllopskort för presentkort

Jag har inte skickat iväg datorn än och för tillfället fungerar den riktigt bra så jag passar på att göra ett inlägg. Jag har gjort ett beställningskort till ett brudpar som skulle få ett presentkort så storleken är anpassat till det.

Jag försökte göra kortet lite lyxigare eftersom det var istället för paket.


Tex satte jag ett band runt hela kortet med ett fin magnetspänne som håller ihop det.


Jag piffade till ett trähjärta med hjälp av cracklepaint, chalk och rub-ons. Japp rubons funkade även på cracklepaint! Nyckeln är grungeboard som jag har färgat in så den blev silverskimrande.


Jag skickade med hörn med dubbelhäftande tejp på baksidan så de kunde sätta fast presentkortet på insidan.


Och lite dekoration på baksidan. Love-emblemet är en stämpel och den har jag gjort med perfect pearls för en fin glans.

Jag hoppas brudparet fick en fin dag!

Inga kommentarer: