tisdag 20 juli 2010

Bröllopskort

Det är mycket som har hänt sista tiden och förra veckan hade jag fullt upp med förberedelser inför att min nära vän skulle gifta sig. Jag var tärna och hade en del annat att göra till dagen så det har inte varit svårt att fylla dagarna! Bland annat gjorde jag ett kort. De gifte sig vid vattnet så jag ville ha lite sådant tema på det. Så här blev det:



Bandet är som en ögla för att kunna hängas på presenten som var inslagen i cellofan. De blå stämplarna är det dessutom perfect pearls på för en fin blå glans. Kortet sitter ihop med små magneter och insidan såg ut så här.




Och baksidan....


Papperen är från Maja Design. Bokstäverna på framsidan är från scraproom. Snäckorna är sådana jag plockade när jag var liten, ibland är det bra att vara en sån som inte kastar allt...

1 kommentar:

NuttesPyssel sa...

Jättefint!
Hemma hos mig blir det inte så mycket pysslat nu sommaren. Men det tar nog fart lite senare.
Ha det bra!