lördag 27 februari 2010

Något gammalt - lite nytt

Här är två paket som jag pysslade ihop i början av året. Den vänstra är en papperspåse som jag har dekorerat med papper, text och dekorationer. Den andra är bara ett enkelt litet kort som jag gjorde för att matcha det fina paketet som gjordes i affären.




Jag var i England för ett tag sedan och fick med mig lite fina saker hem. Pappershäftet fick jag med en tidning (jag passade ju naturligtvis på att köpa flera sådana) och är jättefina papper från My Minds Eye. I övrigt lite band, rub-on bokstäver, band och brads. Och coola stickers-stjärnor!



Jag är verkligen sugen på pyssel nu men jag lite svårt för att landa vid pysselbordet. Men jag har lite mer att visa upp och hoppas att det blir ännu mer under helgen.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: