torsdag 31 december 2009

Top 10 - 2009

Jaha, ännu ett år har gått. Mycket pysslande har det blivit till och från. Under sommaren var det mycket från eftersom det var mycket förberedelser inför vårt bröllop. Det har varit ett känslosamt år på många sätt med både mycket lycka och sorg. Så som livet faktiskt är antar jag...

Vad gäller pyssel så är det min avkoppling och jag är glad att jag har hittat en hobby som jag trivs med och som hjälper mig att koppla av. Det här året har jag nog mer än nånsin pendlat mellan olika stilar och provat många olika saker. Det här var året då jag inhandlade distresser (jag som inte skulle ha några!) och har använt dem flitigt för att experimentera. Jag är SÅÅÅ nöjd med min investering :) .

Jag har valt ut 10 favoriter av mina alster under året. Det var väldigt svårt och många föll på mållinjen, men här är de jag valde i alla fall:

En jultag gjord från grunden med distresser.



Ett väldigt enkelt julkort, med glitterembossad stämpel. Jag gillar det stilrena!


Ett kort i 15x30-format. Ett tuffare kort som skulle passa min syster när hon fyllde 15.


Ett grattiskort som öppnas på mitten och håller ihop med magnet. Kortet blev så vårigt och glatt!


Ett stilrent 30-årskort.


Ett julkort i vintage-stil. Gjort från grunden med distresser, men en färdig bild har använts.


Ännu ett kort gjort med distresser med hjälp av mask. Den underbara stämpeln från Inkido fick stå i centrum.


Ett ganska enkelt kort som bara kändes rätt.


Ett dopkort med mycket glitter som blev riktigt gulligt.


Gästboken till vårt bröllop. Jag har gjort hela själv med hjälp av en Bind-It-All som jag fick låna (tack Fia!)


Just nu är pysselflowet på ett lågt värde. Dessutom måste skrivbordet städas innan det går att göra något. Men vartefter kommer det nog alster här igen!

Slutligen vill jag önska er en riktigt trevlig nyårsafton och

Gott Nytt 2010!!

Inga kommentarer: