måndag 9 november 2009

Vänskap

I vardagens ekorrhjul är det lätt att kontakten med vännerna blir sporadisk, fastän de fortsätter att betyda mycket för en. I alla fall är det så för mig. Jag bestämde mig för att skicka en hälsning till några för att säga att jag är glad för att de är just mina vänner.

Alla gjordes med samma stämpel som bas, penslad med perfect pearls för en skimrande cool effekt. Däremot gjordes de i olika färgteman.


Grönt och brunt.


Rött och svart.


Lila och beige.


Vitt och turkost.

Coolt att se hur olika korten kan bli, men ändå lika...

2 kommentarer:

Carin sa...

Hej! Vilka superfina kort! ♥ Bra idé att göra samma men ändå olika! Ja, det är tokigt hur snabbt ekorrhjulet snurrar ibland! Jag brukar också skicka kort då och då när man inte "hinner" ses! Tid är ju inte något man har, utan något man tar sig iofs! ;) Man får bättra sig .. ibland blir man lite för bekväm för att dra ihop något tror jag..?! Ha det fint! Kram!

Jennie/Deleelsia sa...

Väldigt fina kort, med en mycket fin tanke bakom