måndag 2 november 2009

Minne som en guldfisk

Jag vet inte vad det är men jag har en förmåga att glömma saker. Vet inte om minnet helt enkelt är sisådär eller om jag bara inte lägger ner energi på att memorera det. Det gör i alla fall att jag ofta när jag ska ge bort saker inte minns vad jag har gett tidigare. Har lääänge tänkt att fixa en bok till detta och nu har jag äntligen slagit slag i saken! Köpte ett spiralblock med utbytbar framsida och gjorde den här som framsida istället.



Halva med födelsedagstema och halva med jultema. I boken finns olika flyttbara flikar så jag ska fundera på hur jag bäst ska lägga upp innehållet.

Så nu ska det bli ordning!

1 kommentar:

Carin sa...

Hej! Vilken fin bok - och smart idé! Själv har jag rätt bra minne på vad jag gett bort men alla anledningar för att få pyssla är ju bra, så jag kanske ger mig på en sådan också! Risken är väl att jag inte kommer att skriva i den?! :P Ha det fint! Kram!