söndag 15 februari 2009

Utmaningar

Jag har blivit utmanad av Ylwa och Sofie att välja ut den sjätte bilden i den sjätte mappen under mina bilder. Jag får erkänna att jag fuskade lite och tog den sjunde bilden eftersom jag inte gärna lägger upp bilder där ansikten syns här i bloggen...

Tyvärr vill bilden bara stå på högkant fastän den inte är så när jag väljer den, mycket irriterande, någon som känner igen det problemet och vet hur jag kan lösa det?


Den här bilden är ifrån min och min sambos förlovning i juli 2008. Just den här bilden blev lite för ljus. När jag tittar på bilden känner jag lycka över att få leva tillsammans med honom och ser fram emot vår framtid.

Jag utmanar ingen speciell utan om du har lust att göra detsamma väljer du den sjätte bilden i den sjätte mappen under "mina bilder" och visar upp den och skriver i din blogg om den. Lämna sedan en kommentar här så att jag får kika in och kolla.


Jag har också blivit utmanad av Anette.

Utmaningens regler är dessa:

1. Länka till personen som utmanade dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dej själv
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina sanningar
1. Jag är väldigt ärlig (se bara ovanför!).
2. Jag har förvandlats till en pysselnörd och är stolt över det!
3. Jag ääääälskar Ben & Jerrys chokladglass-sorter.
4. Jag är kvällstrött när jag jobbar och kan gå och lägga mig så tidigt som nio...
5. Jag är intresserad av det mesta och försöker vara öppen för nya saker.
6. Jag klarar inte av skräckfilmer, hatar att bli skrämd...
7. Är ett fan av Lars Winnerbäck och lyckan efter hans konserter varar i månader...

Jag utmanar ingen speciell här heller, ni som vill hakar på och skriv sedan en kommentar så jag får läsa!

Ja det var det, hade ett kort att visa men nu blev det här så långt så det får vänta.

Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer: