måndag 1 december 2008

Tips på tags

Ni har väl inte missat att Tim Holtz kommer att visa upp olika tags och hur de görs under december på sin blogg? Jag rekommenderar er att kika in om ni inte redan har gjort det. Han lottar också ut fina grejer, ju fler kommentarer desto fler priser. Inte dumt.

Är det fler än jag som njuter av att det är december och dags att börja förberedelserna inför jul på riktigt? Antar att många kommer att ge bort handgjorda presenter och jag skulle gärna vilja ha idéer. Vad kommer du att ge bort?

2 kommentarer:

Carina sa...

Vilka härliga julkort du har i ditt julgalleri. Jag får inspiration från dina kort.
http://carinaskortblogg.blogspot.com

Anonym sa...

Jag håller med!
Det enklaste är ibland det allra finaste!

Det blir ev. små böcker med BIAn i julklapp. Om jag hinner... slitigt liv att vara hemma och baka och pyssla *S*

Stor kram