fredag 21 november 2008

Glad :D

Jag har vunnit. En tävling! Med något som lilla jag har pysslat ihop! Det har jag aldrig gjort förut.
Se här. Det är en av deltävlingarna i Pysselpassions stora idol-tävling. Med det lyckades jag kvalificera mig till final också (om än långt ner på listan). Jag lyckades göra något annorlunda och det var också motivationen till vinsten.

Jag gjorde ett "kort" av resterna av vår nya bänkskiva (tack till min älskling R för idén). Med lite coola papper och ett antal (!) olika punkter som skulle tillgodoses för att samla poäng blev resultatet så här.






(den här dumma bilden vill inte vara åt rätt håll så ni får vrida lite på huvudet...)

Imorgon släpps utmaningen för finalen. Spännande!

Imorgon ska jag också på pysselträff, skoj!!! Som jag har längtat efter pyssel och goa vänner. Fler alster i bloggen kan förväntas innan helgen är slut...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt kort är ju underbart.. Jag kan avslöja att du varit mycket nära vinst fler gånger =) DU är ju så duktig! Ska du på samma pysselträff som de andra DT-tjejerna ska på? I vidablicksalen? skoj med pysselträff i allafall. lycka till.

Ylwa sa...

Jag förstår att du vann med det kortet. Urläckert!!
//Y

Elin sa...

Vad roligt! Grattis!!