måndag 20 oktober 2008

Vad har hänt!?!

Jag gjorde igår kväll tre kort och inte ett enda på temat jul! Kan och för sig bero på att jag hjälpte en kompis med idéer till bröllopsinbjudningar och det kanske inte passar sig med tomtar då? Jag gjorde i alla fall några kort med upplägg som skulle kunna passa en bröllopsinbjudan fast jag gjorde med annan text.

Kort 1 - Det syns inte så bra men på det röda är det stämplat olika kärleksord.


Kort 2 - Här kanske man vill ha ett annat mer romantiskt papper...


Det tredje kortet sparar jag till imorgon. Båda de här korten är ganska enkla i sitt upplägg för att det ska gå smidigt att göra många.

Har du någon bra idé på inbjudningar till bröllop? Eller vet du vart det går att hitta inspiration? Lämna gärna en kommentar med en länk.

Inga kommentarer: