onsdag 29 oktober 2008

Enkelt bröllopskort

Jag är ju med i Pysselpassions idol-tävling. De hade en bonustävling där det skulle göras någon form av bröllopskort. Jag har inte så mycket tid att pyssla nu så det fick bli ett ganska enkelt kort.



Jag stämplade och embossade texten direkt på kortet. Satte fast ett band hela vägen runt (förutom så att det är möjligt att öppna) och satte kardborre så att det kunde fästas runt ringen (som är snott från ett klädesplagg). Hoppas ni förstår hur jag menar... Doodlade lite och satte fast bling-hjärtan. Sen fick det vara klart!

Jaghar som sagt inte så mycket tid för att pyssla så tyvärr blir det inte uppdateringar här så ofta. Men plötsligt kommer det nåt, så fortsätt gärna kika in!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jenny. Kittet kostar 125:- med FRAKT.. självklart kostar det inte lika mycket om du hämtar det, då kostar det 95:-, jag ska genast göra det tillägget i bloggen!