fredag 19 september 2008

Grattis till en pojke

Förra helgen var jag ju på scrapträff i Linköping och shoppade lite. Jag fick tag på några billiga pro marker pennor (som jag så länge velat ha, eller egentligen vill jag ha tria markers men de kostar ju sååå mycket). I alla fall så kompletterade jag med några pennor till och plötsligt var jag ägare av dessa roliga pennor. Har också köpt några plychromos pennor för att kunna skugga ovanpå. Så här blev mitt första motiv och kortet som jag gjorde av det.



Lite mer träning gör nog det hela bättre. Som ni ser har jag använt min crop-a-dile för att sätta fina öljetter. Bokstäverna är utskurna i Silhoetten och färglagda med pro markers. Bandet med stjärnor är ett gammalt band som jag hade som omtag på gardiner några jular. Tänk vad man kan hitta i gömmorna!

Inga kommentarer: