söndag 14 september 2008

Bröllopskort

Igår var jag och min sambo på bröllop, det var sååå fint! Jag hade så klart gjort ett kort och eftersom de önskade sig pengar till bröllopsresan så fick det bli ett kort anpassat för det. Jag får ge en hel del credit till Petra och Anita för inspirationen, tack för att ni delar med er! Så här blev det:







Det satt inte bara en hundring i när de fick det, det var bara en "provpeng" :) . På framsidan är texten och hjärtat fastsatt med 3d-kuddar. Papperen är från Maja design. Det som är guldfärgat är också embossat med guldpulver. Pengar sattes fast med ett band som hölls fast med öljetter. Här är några detaljbilder:


4 kommentarer:

Anonym sa...

vilket fint kort! som vanligt :-) va kul att du uppdaterar så ofta. Kram fr Magda!

Anonym sa...

jättefint!

har också sett petras "peng"-lösning och måste säga att det är en jättefiffig idé. lite roligare än att bara lägga pengarna i et kuver med kortet.

hoppas helgen varit bra!

kram

Anonym sa...

Halloj tjejen

Woow vilket jätte fint kort!!!

Gå nu med rak rygg & va jättestolt för det var bland det snyggaste jag sett på länge..

må gott & kram
mian

Elina sa...

Vilket vackert och välarbetat kort!