måndag 25 augusti 2008

Några foton

Hej, hej! Livet rusar framåt snabbt, snabbt! Hinner inte pyssla. Jag har varit på Island några dagar och tänkte att jag kan bjuda på några foton efterson jag inte har någonting annat att visa.











Ett spännande landskap som generellt inte var särskilt vackert utan mörkt och kargt. Däremot hade det flera ljuspunkter som ni ser på bilderna. Flera platser som var fantastiska och facinerande. Kul att ha sett!

Jag är riktigt pysselsugen och hoppas att jag ska kunna sitta lite snart. Så fort jag har något att visa så kommer det på bloggen, jag lovar!

3 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Du ska bara veta hur avundsjuk jag är på dig som har vart i paradiset. Bilderna som du har tagit är ju verkligen underbara. Vi kommer troligtvis att ha en träff igen innan jul så vi får hoppas att du och Elin kan komma då.

Kram

Hantverk & Pyssel sa...

hejhej!

Besök gärna bloggen för Hantverk och Pyssel bloggare. Du loggar in på bloggen och skriver ett inlägg när du har pysslat och vill visa upp det. På så vis får du fler besökare till din blogg och så finns det en samlingsblogg för alla som håller på med hantverk och pyssel. För att se exempel, kika in på www.inredningsbloggar.blogspot.com
Varmt välkommen!


www.hantverkochpyssel.blogspot.com

Ylwa sa...

Vilket äventyr och vilka härliga bilder!!
//Y