söndag 3 augusti 2008

Fler uppdateringar...

Nu har jag fyllt på butiksblogglistan så det finns ett helt gäng med företag att ha koll på. Senast uppdaterad hamnar högst upp. Har ni förslag på fler företag som borde vara med är det bara att lämna en kommentar eller skicka ett mail. Det här är ett smidigt sätt att ha koll på många bloggar eftersom man bara behöver gå in när man ser att de har uppdaterats.

Jag har också lagt till en ny länk i privatbloggarna, nämligen Mian som är en otroligt kreativ scrappare! Hon driver även butiken Mians scrap & design, kika gärna in på butiken på nätet eller irl i hennes fysiska butik i Enköping med jättebra utbud och öppettider.

Blir inte så mycket pyssel nu. Vi håller på med att måla om sovrummet så det tar lite tid. Imorgon börjar jag mitt nya jobb, ska bli spännande! Det blir inga bilder idag, jag håller på med lite prylar till en tävling och vet inte om jag får visa upp dem än, så håll ut...

Inga kommentarer: