onsdag 23 juli 2008

Som lite kompensation....

...för att jag inte har varit så aktiv här på ett tag kommer nu en hel serie med bilder, nämligen ett litet kärleksalbum. Jag gjorde det till min sambo och ville inte ha det så gulligt utan satsade på lite mer rockig look med rubriken Love conquers all.











I albumet är det flera bilder på oss, men som vanligt har jag svärtat ner ansiktena. Jag har även svärtat texten som är på de kopparfärgade lapparna. På dem är det skrivet utdrag ur min dagbok med sådant jag har skrivit om oss genom åren.

Lapparna med text har jag svampat med kopparfärgad stämpeldyna. Jag har använt edgescrapern mycket för att få en råare look både på lapparna och fotona. Detaljer är gjorda med grungeboard, ståltråd, stämplar (swirls och hjärtan), stämpeldynor och garn.

Inga kommentarer: