tisdag 15 juli 2008

Ett spralligt kort

Jo, kortet är gjort till en tävling där temat var spralligt. Jag letade upp min spralligaste stämpel (har tyvärr inte så många sådana...) och några färgglada papper och skred till verket. Ville göra en annan variant av kort så jag gjorde ett med en tag i där texten skrivs istället för i kortet. Så här blev det.



Tävlingen hittar ni här hos Carins sprall & kort och alla bidrag till tävlingen visas här.

Den stora braden med blomman och fotohörnen fyndade jag igår när jag var och kollade utbudet i min nya pysselbutik, Pysselpassion. De hade rea på en del så några saker åkte ner i korgen fastän jag bara skulle ha några enfägade ark. Oooops!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt färgglatt kort!

Grattis! säger jag... Varför får du lista ut själv... :)

Theresa/Tette sa...

Underbart kort!