söndag 6 april 2008

Materialrunda i Östergötland

I helgen har jag varit och hälsat på släkt i Östergötland och "råkade" hamna i några pysselaffärer :) . Jag var hos Minelle och på Allt i Lek i Linköping. Jättetrevlig personal på båda ställena! Jag hade velat åka till Pysselpassion i Norrköping också, men de hade inte öppet när det passade mig så det får bli en annan gång. Eftersom jag har lagt ut en del på pyssel sista tiden så försökte jag att inte köpa så mycket, men lite blev det såklart. Jag är en sådan som måste "passa på" när jag "för en gångs skull är där". Ursäkter, ursäkter...



Jag fyndade också tidigare i veckan lite tygblommor på secondhand. Ska plocka bort och använda blommorna och bladen. Pris för alla - 20 kr.



Jag passade också på att lämna över priset i min tävling till min syster som vann. Vad hon vann kan ni se här i hennes blogg.

Hoppas att ni inte har alltför mycket söndagsångest och att ni får en bra kommande vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så smart att använda bladen från ljusmanschetter. Tack för tipset!

Klart man "måste" passa på. Det hade jag också gjort.