söndag 10 februari 2008

Tillbaka som ni ser...

Nu är jag tillbaka igen efter att ha varit bortrest några dagar och det blev pyssel direkt som ni såg på föregående inlägg. Jag har haft lite problem med min listning på Scraptoppen efter att jag bytte blogg, men nu stämmer den och rätt sida kommer upp. Jag är listad under stämpelbloggar, för tyvärr finns det ingen kategori för kortmakeri. Jag kan rekommendera Scraptoppen för att hitta andra bloggar och sidor för att få inspiration och kontakt med andra som pysslar inom kort & scrap. Det går också att gå in och bedömma och kommentera sidor där.

Jag har skaffat en mailadress som är knuten till bloggen så att ni kan kontakta mig den vägen om ni vill. Den är jen.pysselnoje@gmail. com och finns även nedskriven i presentationen av sidan.

Kan också göra en avstämning på undersökningen kring hur ofta ni besöker sidan. Hittills är det 13 personer som har deltagit och av dem är 10 st (76%) förstagångsbesökare. Kul att nya personer hittar hit, hoppas ni kommer tillbaka. Lämna gärna en kommentar också!

Inga kommentarer: