tisdag 19 februari 2008

Litterärt bokmärke

Jag har inte haft så mycket tid för att pyssla senaste tiden. Hade besök i helgen, jobbar heltid och håller på att avsluta det sista av mina studier. Men abstinensen tog över och jag tog mig tid att skapa ett bokmärke. Fick nya cardstock i helgen så jag ville ju prova dem också! Så här blev det:



Scanningen blev lite dålig så chalken ser nästan röd ut fastän den matchar perfekt i verkligheten. Bokmärken är kul så jag kommer säkert göra fler. De tar inte så lång tid heller vilket är bra för mig som vill se ett slut på mina projekt.

Såg nu att det nästan ser ut som att jag har spikat genom hans stackars händer, men så är det ju inte! :)

Återkommer med mer så snart jag hinner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättemycket fint har du här, och en underbar topp eller banner på din sida... gillar den verkligen! Har du gjort den med papper och scannat in den eller?