måndag 25 februari 2008

Helgen närmar sig.....!!

Och då är det dags för syfestivalen i Stockholm! Ska bli skoj! Det är flera scrap-företag som ställer ut och det kommer även att vara flera olika demos inom området. Läs mer här. Själv är jag ute efter att köpa lite olika sorters stämplar. Det blir ju så krångligt om man ska beställa en här och en där på nätet! I övrigt ska jag bara gå runt och titta, känna och inspireras! Och kanske slinker det med något mer än stämplar hem... Risken är stor misstänker jag :) . Det finns säkert skojiga saker bland det andra också, men där har jag inte några förväntningar utan tar det som det kommer. Men än är det några fullspäckade dagar fram tills dess...suck...

3 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Hej hej. Nej jag ska inte på syfestivalen i helgen. Jag var jui Morkarla i helgen som var å det gick åt en hel del pengar där. Det var ju loppisbord, hÄnglarförsäljning + att Inkywings sålde massa skoj. Nu ska jag försöka använda det jag har åtminstånde en vecka. ;)

Ha det bra
// Johanna

Elina sa...

Tack för kommentarer i min blogg och varmt välkommen tillbaka!

Elina

Anonym sa...

Hej svejs!
Hittade hit via Johanna.. kul med fler pysslare i närområdet :)

Om du åker till syfestivalen så kom gärna och säg HEJ.. jag ska jobba tillsammans med Mians Scrapodesign!.

Varma hälsningar
Ulrica