fredag 18 januari 2008

Nyheter från Panduro

Panduro har mycket bra grejer men inom scrapbooking och kortmakeri har de haft så bra utbud tycker jag. Men för varje säsong så kommer de med mer och mer grejer så det blir allt bättre. Igår fick jag deras katalog med vårinspiration och det var mycket inom scrap med. De har börjat med omonterade stämplar och mount, kommit med massa fina brads m.m. Här är några av mina favoriter:


En förvaringsmapp med 6 fack för designark till "passa på pris" 49 kr. Kommer nog att inhandlas...


Ett limset till "passa på pris"59 kr. Har ju precis köpt en limroller, men det är ju sådant som går åt. Får se hur det blir med det.


Mit favoritark bland deras nya omonterade stämplar (119 kr). Fastnade verkligen för dessa, men har bestämt mig för att inte köpa så mycket mer just nu. Kan ju alltid önska mig i födelsedagspresent eller köpa vid ett senare tillfälle.

De här stämplarna har jag spanat in länge. Tycker att de är så himla söta! Men det finns ju så mycket här i världen som jag vill ha...

Inga kommentarer: