torsdag 31 januari 2008

Love love love

Jag har gjort ett kort som är inspirerat av ett annat kort (sk "CardJacked") hos Kort i Fokus (CardJacked v 5). Så här blev resultatet:



Det intressanta var att jag började med en ganska klar bild av hur det skulle se ut, men det slutade helt annorlunda. I och för sig berodde det delvis på att jag inte hade papper i rätt nyanser och då fick jag anpassa mig efter det jag hade.

Nu har jag provat tre olika utmaningar hos Kort i Fokus. Det är roligt och det underlättar att ha lite tankar om vad jag ska göra innan jag sätter igång. Dessutom är det kul att titta i deras galleri och se alla andra fina alster och hur olika korten blir trots samma inspiration.

Det var också mycket roligare och lättare med den förbättrade förvaringen. Jag har tom städat efter mig! :)

Inga kommentarer: